Sunday 27 March 2011

Įžanga

Gerai, tai čia aš dėsiu visokius savo išgalvotus receptus. Jeigu kas tai vertins, labai džiaugsiuosi, jei ne - meluosiu, kad tiesiog užsirašau juos čia, kad nepamirščiau.

Žinot, kaip kartais būna - atsidarai šaldytuvą, o nera nieko, kas būtų panašu į patiekalą. O į parduotuvę eiti tingi. Tada žiūri į turimus produktus, uostai prieskonius, jų derinius ir bandai suprasti, kas čia su kuo tinka. Arba stovi parduotuvėje, ir galvoji, ką pasigaminti vakarienei. Pirma sugalvoji kryptį, sakykim: "Šiandien noriu vegetariškai", o tada eini į daržovių skyrių ir pirštu badai: "Šitas, šitas, šitas... Neee, šitas ne.", iki galvoje viskas susiformuoja į padorų receptą. Arba: "O ką, jeigu šitas su šituo??" Na bent jau man tai taip būna. Kartais vaizduotė nuvilia, bet dažniausiai pasiseka ir būna taip skanu, kad tenka užsirašyti.

Tai grečiausiai ne kūriniai, o artadimai. Turiu omeny, kad nors aš ir pats viską sugalvoju, negaliu pareikšti, kad va štai čia mano išgalvotas patiekalas, nes kažkas panašaus ko gero jau egzistuoja pasaulyje, o gal net tavo virtuvėje. Tiesiog gyvenu savo receptų prasme uždarokame pasaulėlyje ir džiaugiuosi savo patiekalais.

Pastebėsit, kad mano prieskonių racionas gana ribotas (ir ne tik ju - bet cia gi ne apie vienaragi vaivoryksciu padaze), kai kurie prieskoniai dominuoja. Problema su jais yra ta, kad aš dedu jų tiek, kiek man atrodo teisinga, ir nežinau, kaip paaiškinti. Šiek tiek užberkit, o tada paragaukit. Religinių kiekių tikrai nereikia, geriau mažiau, o ypač - druskos.

Ko gero čia įdėsiu ir ne savo bet man patinkančių receptų, o jei kas pasidalins - ir jūsų. Prašau negailėti patarimų ir jų, ir produktų ir gaminimo atžvilgiu.


Kodėl aš varginuosi? Koks mulkis skaitys? Tas naivumas...

No comments:

Post a Comment